معرفی شهرک آفتاب مراء

18 مرداد 1400
0 دیدگاه
فاز دو شهرک آفتاب مراء

حتماً شهرک آفتاب مراء به گوشتان خورده است! می دانید این شهرک دقیقاً کجاست و چرا شهرت دارد؟ فکر می کنید خرید ملک در شهرک آفتاب مراء ارزش اقتصادی داشته باشید؟ وضعیت ویلاسازی در این شهرک به چه صورت است؟ کسانی که به دنبال سرمایه گذاری اقتصادی روتین هستند سعی می کنند این شهرک را انتخاب خوبی برای خود بدانند فکر می کنید دلیل این امر چیست؟ به شما خواهیم گفت.

 

شهرک آفتاب مراء در یک نگاه

شهرک آفتاب مراء در بخش جنوب شهرستان دماوند قرار دارد. موقعیت جغرافیایی این شهرک بی نظیر است و ارتفاع عالی برای آن دیده می شود بنابراین یکی از بهترین شهرک هایی است که می تواند برای سرمایه گذاری مناسب باشد.

این شهرک زیر نظر تعاونی روستایی دهستان مراء، طراحی و اجرا شده است. زمین های مختلفی در این شهرک آفتاب مراء وجود دارد که اغلب شامل زمین های دیم هستند و برای مردمان همین روستا بوده و به صورت وراثی دست به دست چرخیده است. امروزه این زمین ها به متراژ های 448 و 308 متر عرضه می شود که ساختار قطعه بندی شده داشته و زیر نظر تعاونی به خرید و فروش می رسند.

در سال های بسیار قبل کسی از موقعیت جغرافیایی شهرک آفتاب مراء خبر نداشت اما امروزه این شهرک به بهترین موقعیت منطقه ای تبدیل شده است به طوری که اولویت در خرید زمین های شهرک آفتاب مراء به نسبت سایر بخش های دماوند بیشتر است و این موضوع به ارزش اقتصادی کار بسیار می افزاید. یک نکته مهم را مدنظر قرار دهید اول اینکه بازارهای حقیقی در این شهرک شامل دسته بندی های مخصوصی هستند و این بازارها بر اساس موقعیتی که دارند شاخص گذاری می شوند. مورد بعدی اینکه قطعه بندی در این شهرک ساختار دو بخشی پیدا کرده است و برخی از زمین ها هنوز بدون سند بوده و با قیمت ارزانتری به فروش می رسند.

وضعیت فاز 2 شهرک آفتاب مراء

از آنجایی که تقاضا برای سرمایه گذاری در شهرک آفتاب مراء بسیار زیاد است چند نمونه از بهترین خدمات این شهرک را با هم بررسی می کنیم. مورد اول مربوط به زمین هایی است که به قطعات 308 متری عرضه می شوند این زمین ها دقیقاً در فاز 2 شهرک آفتاب مراء قرار گرفته اند و روی بلندی دارند و از نظر ویو با قله های دماوند همپوشانی جذابی دارند. این منطقه برای ویلا سازی عالی است و ساختاری کاملاً حرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است. موقعیت این شهرک به صورت جاده کشی بوده و ساختار قابل قبولی برای آن گزارش شده است.

در مورد وضعیت آب در این منطقه شاید بهتر باشد اینطور توضیح داد که هنوز لوله کشی آب به طور کاملاً حرفه ای دیده نمی شود اما آب به صورت هفتگی جریان دارد و برق نیز در زمین هایی که اطرافشان مالکان زندگی می کنند دیده می شود. در این فاز بسیاری از مالکان ساخت و ساز کرده اند و در نهایت موقعیت منطقه ای که برای این شهرک در نظر گرفته می شود بسیار عالی است. این منطقه برای تفریح آخر هفته بی نظیر است و رویکرد سرمایه گذاری خوبی دارد.

قطعات زمین در این منطقه زیر قیمت فروخته می شود و در نهایت موقعیت اجرایی برای ساخت و ساز وضعیت قابل قبولی خواهد داشت. اینطور که بررسی ها نشان می دهد شما بهترین فرصت برای سرمایه گذاری در شهرک آفتاب مراء را خواهید داشت و با توجه به اینکه فاز دو هنوز در موقعیت سودآوری است می توان زمین هایی با قیمت مناسب خریداری کرد.

فاز دو شهرک آفتاب مراء

وضعیت فاز یک در این شهرک

فاز یک شهرک آفتاب مراء در زمینه ویلاسازی بی نظیر عمل کرده است و ویلاهای لوکسی در این منطقه ساخته شده است که سطح گردشگری را رونق بخشید و سبب شده تا افراد غیر بومی نیز به این منطقه علاقه داشته باشند. بررسی ها اینطور مشخص کرده است که فاصله از فاز یک به مرکز شهر تنها 5 دقیقه است. خبر خوب اینکه در این فاز یک سری زمین ها به دلیل مشکلات مالی مالکان، زیر قیمت فروخته می شود و فرصت خوبی برای خرید محسوب می شود.

در این فاز سند وکالت محضری برای زمین ها در نظر گرفته شده است و همینطور شرایط شهرک ها به صورتی است که دارای نقشه های تفکیکی هستند و قابلیت ساخت برای آنها اجرا شده است. زمین ها معمولاً به صورت چهار میخ شده هستند و از نظر نقشه برداری نیز رتبه خوبی گرفته اند به طور کلی این زمین ها یو تی ام دارند و از نظر قیمت گذاری نیز در شرایط خاصی قرار گرفته اند. دقت کنید که این زمین ها در حال حاضر از نظر قیمت مناسب هستند و بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.

زمین های منطقه شمالی در شهرک آفتاب مراء

یک سری زمین های مخصوص در بخش شمالی شهرک آفتاب مراء قرار دارد که برای خرید بهترین گزینه محسوب می شود. متراژ این زمین ها معمولاً بیش از 400 متر است. این زمین ها تا حدودی مشارکت در ساخت دارند. طول بر این زمین ها حداقل 28 متر است و از نظر نوع سند به صورت شخصی در نظر گرفته شده اند. عرض از گذر برای این زمین ها نیز 16 ارزیابی شده است. در فاز یک شهرک آفتاب مراء یک سری زمین ها در قالب های درختکاری شده دیده می شوند و دارای سند شورایی هستند. یک روز در هفته از آب کشاورزی برای آنها استفاده می شود و البته که گزینه مناسبی برای خرید خواهند بود.

زمین در شهرک آفتاب مراء

خرید ویلا در شهرک آفتاب مراء

در صورتی که قصد خرید ویلا در شهرک آفتاب مراء دارید بهتر است به سراغ ویلاهایی بروید که در فاز یک قرار دارد. این ویلاها از نظر سبک ساخت و ساز بسیار لوکس هستند. برخی از مدل ها به صورت دوبلکس طراحی شده اند و دور تا دور آنها حصار کشیده شده است. این ویلاها اغلب حیاط دار هستند و پر از درختان جذاب که به طور کلی در طراحی بی نظیر خود توانسته اند چشم اندازی بی نظیر داشته باشد.

این منطقه دسترسی آسانی به مرکز شهر دارد و چشم انداز عالی آن بی نظیر است. معمولاً ویلاسازی در منطقه خوش آب و هوای شهرک آفتاب مراء صورت می گیرد تا امکانات رفاهی خوبی اجرا شود. برخی از بناها در فاز یک شهرک آفتاب مراء قدیمی هستند اما برخی دیگر نوسازی و بازسازی دارند و از مصالح جدید برای آن استفاده شده است. به طور کلی دیوارکشی ها در این شهرک ها به طور دقیق دیده می شود.

آیا زمین های شهرک آفتاب مراء سند دارند؟

برخی از زمین ها سند دارد هستند و برخی بدون سند اجرا می شوند اینطور که بررسی ها مشخص کرده است شما می توانید زمین های سند دار را به صورت کاملاً دور دیوار خریداری کنید و زمین های بدون سن را با راهنمایی لازم و رعایت اصول و قوانین موجود خریداری کنید. زمین های مسکونی در این شهرک بر اساس سبک و مدل بندی که دارند به و دسته مهم تقسیم می شوند. دسته اول زمین هایی هستند که صاحبان آنها مشخص است یعنی سند بر اساس اسم و مشخصات صاحب ملک سنجیده می شود و در نهایت فروش آن صورت می گیرد برخی از زمین ها هستند که قیمت گذاری متفاوتی دارند و از نظر موقعیت منطقه ای کمی متفاوت تر از قبل دسته بندی شده اند خبر خوب اینکه بسیاری از زمین ها در محیط شهرک با سند کاملاً قانونی به فروش می رسند.

زمین های شهرک آفتاب مراء

راهنمای خرید ملک

در صورتی که به دنبال خرید ملک در شهرک آفتاب مراء هستید پیشنهاد ما به شما این است که بتوانید ساز و کار زمین ها را مشخص سازید. مثلاً در مورد برخی از زمین ها قیمت گذاری ها را بسنجید و همینطور موقعیت جغرافیایی زمین را بررسی کنید. اگر سوالی در مورد برخی از زمین های بدون سند دارید تیم مشاور ما به شما کمک می کند تا سوالات خود را به خوبی به پاسخ برسانید. از یاد نبرید که در راستای خرید ملک در شهرک آفتاب مراء چه خوب است که بتوانید همه جوانب را بسنجید، موقعیت آب، برق و همینطور امکانات رفاهی از موضوعات بسیار مهم در راستای خرید ملک در شهرک آفتاب مراء محسوب می شوند.

خرید زمین در این شهرک بر اساس سطح امکانات رفاهی نیز قیمت گذاری می شود گاه قیمت زمین ها گران است و زمان خوبی برای فروش خواهد بود و گاه نیز تعرفه ها ثابت است که رویکرد خرید سودآور را فراهم می سازد در هر صورت شما می توانید زمینی که بر اساس بودجه شما قابل قبول است خریداری کنید. نگران صاحب اصلی و اطلاعات مربوط به آن نباشید چون تیم املاک ما این موضوع را دقیقا و درست پیگیری می کند و هیچ مشکلی در این راستا نخواهید داشت.

شما می توانید زمینی خریداری کنید که هم موقعیت گردشگری خوبی دارد و هم از نظر قیمت مناسب است و آینده سودآوری برای شما به همراه خواهد داشت. شهرک آفتاب مراء یکی از بهترین شهرک هایی است که می تواند آینده مناسبی داشته باشد هر چه خرید در این شهرک بیشتر باشد سودآوری نیز بیشتر و سریع تر خواهد بود. سرمایه گذاری باید دقیق و قابل قبول باشد و همه جوانب سنجیده شود.