سرمایه گذاری مطمئن با خرید زمین گرمابسرد

23 آبان 1402
0 دیدگاه
سرمایه گذاری مطمئن با خرید زمین گرمابسرد

گرمابسرد یک روستای زیبا در بخش مرکزی دماوند است. خرید زمین گرمابسرد یکی از بهترین روش های سرمایه است که کمک می کند ارزش پول شما افزایش داشته باشد.

مشاوران شما جهت خرید زمین در گرمابسرد

۰۹۱۲۵۳۸۱۴۷۲ 

۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۱

گرمابسرد کجاست ؟

دهکده گرمابسرد یکی از روستاهای زیر مجموعه بخش مرکزی دماوند میباشد و مسیر دسترسی آن از جاده دماوند به سمت فیروزکوه از روستای جابان جدا شده و حدود 15 کیلومتر ادامه مییابد .

دشت اول و دوم گرمابسرد

گرمابسرد شامل سه منطقه اصلی میباشد

1- دشت اول گرمابسرد که اولین منطقه بعد از ورود شما میباشد .دشت اول گرمابسرد با مساحت حدود 640 هکتار از وسعت بیشتری نسبت به دیگر مناطق قرار دارد 

2- دشت دوم گرمابسرد که با وسعت خیلی کمتر بعد از دشت دوم قرار گرفته است .

3 – منطقه بومی نشین روستا که محل زندگی خانواده های بومی روستا بوده و برای ویلا سازی و یا خرید زمین مناسب نمیباشد .

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت زمین گرمابسرد

1- محل قرارگیری زمین و فاصله نزدیک به آسفالت

2- معبر اصلی و فرعی و راه دسترسی به ملک مورد نظر 

3- نزدیکی به شبکه برق شهری و دارا بودن انشعاب برق

4- شهرکی بودن و استفاده از امتیازات شهرک 

 

نکات مهم زمان خرید زمین گرمابسرد 

 لطفا در زمان خرید زمین در دشت اول یا دشت دوم گرمابسرد به نکات زیر توجه فرمایید :

* خرید زمین از مشاور املاک مجاز و دارای جواز کسب

* توجه به موقعیت زمین و شرایط فعلی زمین و عدم توجه به تبلیغات و وعده های وجود امکانات در آینده

*توجه دقیق به راه دسترسی زمین و اینکه زمین مورد معامله حتما حداقل از یک طرف در جوار خیابان پنج یا شش متری باشد

* توجه به امکانات آب و برق هم در دشت اول و هم در دشت دوم

* اولویت انتخاب شما زمین های نزدیک به جاده اصلی و دارای امکانات آب و برق و یا حداقل نزدیک شبکه برق شهری باشد

 

دریافت مشاوره جهت خرید زمین در گرمابسرد

۰۹۱۲۵۳۸۱۴۷۲ 

۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۱

 

خرید زمین گرمابسرد با توجه به امکانات رفاهی

وقتی قرار است در منطقه ای زمین خریداری کنید و یا ساخت و ساز داشته باشید باید از وضعیت رفاهی آن اطمینان داشته باشید. گرمابسرد به طور مستقیم زیر نظر بخشداری مرکزی دماوند بوده و در لیست دهستان ابرشیوه قرار گرفته است. مردم این منطقه در گذشته بیشتر مشغول به دامداری و کشاورزی بوده اند و کشاورزی در این منطقه کمرنگ شده است. به طور کلی درآمد بالا و پیشرفت دامداری بخش مهمی از رویکرد این منطقه محسوب می شد. خرید زمین گرمابسرد روشی مطمئن و قابل قبول در سرمایه گذاری است.

بافت ساختمان های گرمابسرد بسیار نوساز و شیک هستند و مشخص است که مهندسی خوبی را پشت سر گذشته است. به طور کلی شهرسازی این منطقه رشد بیشتری داشته است. گرمابسرد از نظر دکل تلفن و موبایل و اینترنت وضعیت نسبتاً مطلوبی دارد. در این منطقه برق منطقه ای و لوله کشی آب شهر وجود دارد. مخابرات در این منطقه شرایط مخصوص به خود را دارد.

این منطقه دارای درمانگاه و سالن ورزشی فعال است و به طور کلی شهر موقعیت فعالی در زمینه ورزش و سلامت را پشت سر گذاشته است. مردم این منطقه بسیار دین دار هستند. دهیار این روستا فعال است و رشد خوبی تا به امروز برای گرمابسرد دیده می شود. در این منطقه یک مدرسه ابتدایی و یک مدرسه راهنمایی وجود دارد و همینطور شرایط تحصیل به خوبی مدیریت شده است. گرمابسرد یکی از بهترین مناطقی است که می توانید در آن خرید ملک و زمین داشته باشید. زمین های این منطقه به صورت دور دیوار به فروش می رسند و شرایط برای خرید همه افراد فراهم شده است. اینطور که مشخص است زمین گرمابسرد به واسطه موقعیت اجرایی که دارد دسته بندی خاص خود را دنبال کرده است. با خرید زمین گرمابسرد می توانید به سرمایه خود بیافزایید.

 

خرید زمین گرمابسرد بر اساس موقعیت جغرافیایی

شاید بهتر باشد موقعیت جغرافیایی گرمابسرد را بیشتر بشناسید و بر اساس شرایطی که برای این منطقه گزارش شده است همه چیز را بررسی کنید.

گرمابسرد دهستانی کوهستانی است و از توابع شهرستان دماوند محسوب می شود. این دهستان مربوط به دامنه جنوبی رشته کوه البرز است و از دماوند فقط 48 کیلومتر فاصله دارد. این منطقه دارای جاده آسفالت اصلی بوده و دسترسی به بخش مرکزی شهر به سادگی صورت می گیرد.

جاده آسفالت از جابان پیش از پمپ بنزین جدا می شود و پس از پشت سر گذاشتن دو کیلومتر یک چاه آب کشاورزی نیز وجود دارد. راه آسفالت این جاده مشرف به روستای تاریخی گرمابسرد است. خرید زمین گرمابسرد بر اساس بودجه شما امکانپذیر است.

زمستان های گرمابسرد نسبتاً سرد و تابستان ها بسیار خنک است. گرمابسرد دارای کوه های زیبایی بوده و شیب نسبتاً تندی برای زمین های این منطقه دیده می شود. شیب ها گاه بسیار ملایم هستند.

ارتفاع گرمابسرد نسبت به سطح پایین دریا 1200 متر ارزیابی شده است. این منطقه دارای زمین هایی جهت کشاورزی دیم است و خرید زمین در این منطقه برای کشاورزی بسیار عالی است. پوشش گاهی برای این منطقه در حد متوسط رو به بالا ارزیابی شده است. این شهر تاریخی معدن های زیادی از نظر سنگ قرمز و سنگ سفید و … دارد. به طور کلی در این منطقه 27 چشمه آب فعال دیده می شود.

این منطقه بسیار توریست پذیر است به طوری که هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند دقت داشته باشید که گرمابسرد یکی از مناطق گردشگری بسیار خوب محسوب می شود که از نظر خرید ملک شرایط بسیار خوبی را فراهم ساخته است و شما می توانید در خرید در این منطقه شرایط بسیار مناسبی را فراهم سازید.

 

تازه های فروش زمین در گرمابسرد

فروش زمین به متراژ 500 متری در منطقه گرمابسرد وجود دارد به طوری که بیشتر مربوط به دشت اول و دوم می شود. این زمین ها نزدیک به آسفالت هستند و معمولاً متراژ متفاوتی نیز برای آن ارزیابی می شود. زمین ها دارای کدرهگیری بوده و مبایعه نامه رسمی دارند. این زمین ها در 80 کیلومتری شرق تهران و بعد از دماونده قرار دارد و مربوط به دهکده ییلاقی گرمابسرد است. این منطقه از نظر آب و هوایی وضعیت خوب و بی نظیری داشته و محیطی آرام را فراهم می سازد. در این منطقه بهترین فرصت سرمایه گذاری را خواهید داشت.

فروش زمین مناسب در این منطقه بر اساس ساخت ویلا و باغچه در نزدیکی دماوند صورت می گیرد و معمولاً قطعات بین 200 الی 1000 متر در نظر گفته می شود. شرایط ساخت و ساز در این منطقه آسان است و مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. خرید زمین گرمابسرد و فروش آن سود زیادی به همراه دارد.

مشاوران شما جهت خرید زمین در گرمابسرد

۰۹۱۲۵۳۸۱۴۷۲ 

۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۱

 

فروش زمین اقساطی در گرمابسرد

کسانی که به فکر خرید زمین گرمابسرد هستند اما پول آنها تکمیل نیست می توانند به صورت نقد و اقساط خرید کنند. معمولاً زمین ها در قطعات مختلف عرضه می شود و بر اساس نقشه و خیابان بندی منظمی دنبال می شود. زمین ها به صورت چهار دیواری هستند و بنای اصلی آنها شامل تغییرات خاصی است.

برخی از زمین ها سند باز دارند و برخی نیز در موقعیت تجاری خرید و فروش می شوند. در طرح اقساطی زمین در گرمابسرد این شما هستید که تعیین می کنید چه بخرید و چه میزان پرداخت داشته باشید. اقساط معمولاً شامل سه دسته مشخص می شود. در دسته بندی اقساطی زمین های منطقه ای گرمابسرد شرایط به شکلی است که بتوانید اقساط را طولانی مدت در نظر بگیرید. خرید زمین گرمابسرد به صورت اقساطی باعث حفظ سرمایه شما می شود.

بافت بومی برای این منطقه شامل یک سری امکانات رفاهی مخصوص بوده و همینطور امکان بهداشتی و ورزشی در بسیاری از بخش ها دیده می شود.

سرمایه گذاری تضمینی با خرید زمین گرمابسرد

چرا خرید زمین گرمابسرد سرمایه گذاری تضمینی است؟ اگر به سال های گذشته نگاه کنید، همه زمین های دماوند و سایر مناطق اطراف آن درگیر یک سری نوسان قیمت بوده اند اما این موضوع در مورد زمین های گرمابسرد دیده نمی شود! زمین های گرمابسرد به صورت دسته بندی شده قیمت گذاری می شوند و رشد قیمت برای هر دسته دیده می شود. چشم انداز های وسیعی برای بخش های مختلف زمین های گرمابسرد وجود دارد و این موضوع گاه روی قیمت تاثیر می گذارد دقت کنید که خرید ملک با سطح سرمایه گذاری مخصوصی که دارد می تواند شاخص های مشخصی را مدنظر قرار دهد. البته که شرایط خرید ملک در این منطقه به نسبت سایر مناطق از نظر قانونی قابل اعتمادتر است.

شهرک های ویلایی زیادی در گرمابسرد وجود دارد که مختص پایتخت نشینان تهرانی است. برخی از زمین ها به متراژ های 300 متری هستند و برخی نیز بیشتر بوده و و دور دیوار عرضه می شوند. شما با خرید زمین گرمابسرد و ویلاسازی، آخر هفته های پر از آرامش و آسایش داشته باشید. وضعیت ملک در این منطقه بسیار خوب است و تفریح و شادابی زیادی در بین افراد دیده می شود. در خرید خود همه شرایط را بسنجید و سعی کنید موقعیت ملک را مدنظر قرار دهید. برخی از مناطق گرمابسرد وجود دارد که کمک می کند متراژ قابل قبولی داشته باشید. البته که ساختار منطقه ای در این منطقه کمک زیادی به خرید زمین کرده است و سودآوری نیز بیشتر از قبل دنبال می شود.

زمین های دماوند هر یک شامل دسته بندی قیمت مخصوص به خود هستند. برخی از زمین ها به دلیل فضای لوکس اطراف خود بسیار گران هستند اما برخی دیگر از زمین ها قیمت نسبتاً ارزان تری دارند و این موضوع بر روی قیمت نهایی زمین ها تاثیرات زیادی می گذارد. خرید زمین گرمابسرد به رشد سرمایه شما کمک می کند.

 

مشاوران شما جهت خرید زمین در گرمابسرد

۰۹۱۲۵۳۸۱۴۷۲ 

۰۲۱۹۱۳۰۴۸۰۱