قیمت آنلاین خرید زمین در خسروان دماوند

31 مرداد 1400
0 دیدگاه
قیمت آنلاین خرید زمین در خسروان دماوند

خسروان دهستانی در بخش مرکزی دماوند است. خسروان مربوط به استان تهران است و پیش از اسلام کشف و احداث شده است. در مورد خرید زمین در خسروان دماوند، موقعیت زمین، وضعیت ملک، نوع کاربری و شرایط سند اهمیت زیادی دارد.

خسروان در یک نگاه

این روستا از نظر مساحت بالای 5 هزار هکتار است اما جمعیت ثابت روستا به 300 نفر هم نمی رسد. تراکم جمعیت پایین در خسروان باعث سرمایه گذاری بیشتر در آن شده است چون قیمت خرید زمین در خسروان دماوند به نسبت سایر روستاهای دماوند ارزانتر بوده است. این روستا در دهستان در ابرشیوه قرار دارد و مردم آن اغلب از قومیت طبری هستند و به زبان طبری صحبت می کنند. برخی نیز به زبان مازندرانی صحبت می کنند.

باغات فراوانی در منطقه خسروان دماوند دیده می شود که مورد توجه ویلاسازان قرار گرفته است. روستای خسروان از سمت غرب با روستای آیینه ورزان همسایه است و از سمت شرق نیز به جابان مرز مشترک دارد. این باغ از شمال با رشته کوه البرز و از جنوب با محور تهران فیروزکوه همجوار است. به طور کلی این روستا در ضلع شمالی محور فیروزکوه-تهران قرار گرفته است و 15 کیلومتر از دماوند فاصله دارد. اینطور که مشخص است زمین های این روستا به قدری محبوب هستند که بسیاری از افراد غیر بومی اقدام به خرید زمین در خسروان دماوند در سال 1400 کرده اند. چشم انداز روستا به دشت آبسرد بسیار زیاد است.

زمین های این منطقه مانند سایر روستاهای دماوند به صورت داخل بافت و خارج بافت هستند. قیمت خرید زمین در خسروان دماوند در موقعیت داخل بافت گرانتر است چون ساخت و ساز بیشتری در این زمینه ها صورت گرفته است.

اگر قصد شما ساخت یک ویلا با هزینه متوسط است می توانید در ابتدا اقدام به خرید زمین در خسروان دماوند نمایید و دسترسی آسانی برای آن در نظر بگیرید.

منطقه خسروان دماوند

امتیاز بندی خرید زمین در خسروان دماوند

فکر می کنید خرید زمین در خسروان دماوند چقدر برای شما امتیاز دارد؟

امتیازهایی که در این بخش اعلام می شود از 10 سنجیده می شود. چشم انداز زمین های خسروان 8 از 10 اعلام شده است که رقم قابل قبولی است. وضعیت آب و هوایی خسروان رتبه 8 از 10 است اما در مورد سرسبزی می توان گفت که نمره 7 از 10 در نظر داشت. وضعیت آب های جاری و زیرزمینی در این منطقه 7 از 10 ارزیابی شده است. از نظر امنیت شاید هنوز نیاز به شرایط بهتری باشد و امتیاز 6 از 10 می تواند گزینه مناسبی دارد. خدمات شهری و امکانات رفاهی در وضعیت متوسط قرار گرفته است.

خرید زمین در خسروان دماوند با متراژ 4000 متر

از آنجایی که معمولاً خرید زمین در خسروان دماوند با سوالات زیادی همراه است ما یک قطعه زمین 4 هزار متری در خسروان را انتخاب کرده ایم تا اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن در اختیار شما قرار دهیم به این ترتیب می توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

زمین 4000 متری که در منطقه خسروان دماوند وجود دارد در وهله اول به واسطه درختان سیب قرمزی که دارد، جلب توجه می کند. در این زمین سیستم متمرکز آبیاری تحت فشار اجرا شده است. این زمین موقعیت عالی برای رشد مستمر دارد. این زمین به صورت سه بر بوده و عرض تقریبی برای هر سمت آن 6 متری در نظر گرفته شده است.

قطعه زمین 4000 متر است اما دو قطعه 1000 متری وجود دارد که به صورت دیوارکشی شده است و 200 متر بعدی بدون دیوار است. سیستم کاشت درختان روی زمین به صورت منظم است . 250 دخت کاملاً مثمر 20 ساله سیب روی کل زمین کاشته شده است.

در یک سال گذشته واحدهای مسکونی زیادی در شعاع 500 متری ملک دیده می شود و هر یک از نظر معماری وضعیت خوبی دارند و اغلب ویلانشین هستند.

این زمین از تهران تنها یک ساعت فاصله دارد. یعنی شما از تهران حرکت می کنید و بومهن و گیلاوند را رد می کنید و وارد شهر آبسرد می شوید و پس از 5 دقیقه مسیر اتوبان تهران را به سمت فیروزکوه طی می کنید که زمین در داخل روستای خسروان و روبروی آیینه ورزان قرار دارد.

در واقع زمانی که به ناحیه صنعتی آیینه ورزان می رسید جاده آسفالتی روبروی شما قرار می گیرد و وقتی این جاده را طی می کنید و به سمت راست می پیچید و مسیر را به سمت جنوب ادامه می هید به زمین مورد نظر می رسید.

وضعیت سند زمین!

حال نوبت رسید به وضعیت سند زمین! در خرید زمین در خسروان دماوند یکی از موضوعات مهم بررسی وضعیت سند است! وضعیت سند این زمین به صورت بنچاق است و شرایط کاملاً معتبری دارد و در دفتر اسناد رسمی قابل انتقال است. همه زمین های خسروان به صورت قانونی خرید و فروش می شوند و این مورد تنها مثالی است که برای شما آورده ایم. در واقع بسیاری از زمین های خسروان از گذشته به مدت 4 سال تحت مالکیت مالک اصلی قرار گرفته است.

برای خرید زمین در خسروان دماوند باید به این صورت اقدام کنید که در ابتدا قرارداد مورد نظر بسته می شود و روز محضر تعیین می شود. طبق روز تعیین شده باید مالک و خریدار در دفتر اسناد رسمی حضور به هم برسانند. این متراژ از مالکیت مالک روستا کسر می شود و به خریدار انتقال می یابد. همه مراحل گفته شده از سوی اداره ثبت اسناد و املاک قابل استعلام است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

فرصت رشد سرمایه با خرید زمین در خسروان دماوند

وقتی زمینی در خسروان خریداری می کنید می توانید بهترین فرصت رشد سرمایه برای خود فراهم سازید. به طور کلی زمینی که از سیستم آبیاری تحت فشار استفاده می کنند می توانند موقعیت فروش خوبی را فراهم سازند. کاربری برخی از زمین ها به صورت زراعی است که در ابتا قیمت ارزان تری دارند اما با گذشت زمان سریعاً به موقعیت اقتصادی خوبی می رسند.

قیمت خرید زمین در خسروان دماوند به صورت هر متر مربع سنجیده می شود. در صورتی که بخواهید زمین های داخل بافت خسروان را خریداری کنید قیمت تعیین شده برای شما بیشتر در نظر گرفته می شود و در صورتی که زمین های خارج از بافت را انتخاب کنید، تا حدودی به شما تخفیف داده می شود. رشد زمین های دماوند در چند سال 50 درصدی بوده است.

زمین در خسروان دماوند

و اما مجوز ساخت!

بسیاری از کسانی که به فکر خرید زمین در خسروان دماوند هستند این سوال را دارند که آیا مجوز ساخت خواهد گرفت یا خیر! دقت کنید که شما برای خرید زمین در خسروان دماوند باید به نوع کاربری زمین دقت کنید. اگر زمین شما کشاورزی یا زراعی باشد از سوی شهرداری و جهاد کشاورزی به شما مجوز ساخت و ساز داده نمی شود! این در حالی است بسیاری از افراد به صورت غیر قانونی روی زمین های زراعی ساخت و ساز می کنند البته پیشنهاد ما خرید زمین در خسروان دماوند با کاربری مسکونی است که هم آینده بهتری دارد و هم به نوعی موقعیت ساخت و ساز به صورت قانونی فراهم ساخته است. اینطور که بررسی ها نشان می دهد خرید زمین در خسروان دماوند با کاربری مسکونی به نسبت زراعی قیمت بیشتری دارد اما برای شما سودآوری بهتری خواهد داشت.

شما می توانید خرید زمین در خسروان دماوند موقعیت ساخت و ساز را سریعاً آغاز کنید بدون اینکه نگران سودآوری آن باشید. با ساخت ویلا روی زمین خسروان موقعیت سودآوری شما به رشد 25 درصدی هم می رسد که رقم قابل قبولی است.

چرا خرید زمین در خسروان دماوند گاه به صورت بخش بندی است؟

بله یک موضوعی که شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد اینکه چرا یک قطعه زمین بزرگ به یک شخص فروخته نمی شود؟ موضوع از این قرار است که سودآوری زمین های زراعی در خسروان به نسبت سایر روستاها بیشتر است و این موضوع سبب می شود تا قیمت برخی از زمین ها رشد خوبی داشته باشد و زمین ها با قطعات نسبتاً متوسطی عرضه می شوند. البته که مساحت آزاد برای زمین در خسروان نیز روی قیمت اثر می گذارد.

اجازه تفکیک برخی از زمین ها به قطعات کوچکتر داده می شود اما برای فروش مجدد این کار باید به صورت کاملاً قانونی صورت بگیرد. معمولاً تفکیک زمین در خسروان بر اساس سودآوری خاصی که دارد سنجیده می شود. خریداران باید بتوانند عواقب احتمالی در مورد زمین های زراعی را به خوبی در نظر بگیرند. یک نکته مهم این است که بسیاری از زمین های خسروان دارای سند قطعی هستند که خرید را مطمئن تر می سازند. زمین هایی که از پوشش سرسبز گسترده ای برخوردار هستند معمولاً قیمت بیشتری دارند و قطعاً سودآوری آنها نیز بیشتر از سایر زمین ها است.

دو نکته مهم در خصوص زمین های خسروان این است که شما می توانید زمین هایی به صورت اقساطی یا پیش فروش خریداری کنید که با بودجه شما سازگار است. خرید زمین در خسروان دماوند با قیمت ارزان نیز برآورد شده است که خریداران بتوانند سودآوری بهتری داشته باشند.

بسیاری از زمین های خسروان فاقد گاز شهری هستند که این موضوع باید در خصوص ساخت و ساز این منطقه نیز سنجیده می شود. جدیدترین قیمت خرید زمین در خسروان دماوند را می توانید از مشاوران ما بخواهید.