خرید ویلا دماوند با سند قطعی

23 تیر 1400
0 دیدگاه
خرید ویلا دماوند با سند قطعی

خرید ویلا دماوند یک تیر و چند نشان است! در واقع شما هم ملکی برای روزهای تعطیلی خود خریداری کرده اید، هم زمین خوبی برای سرمایه گذاری به اسم خود دارید و هم از ارزش پول شما کاسته نمی شود!

خرید ویلا دماوند در منطقه جابان

جابان یکی از مناطق اطراف دماوند است. در این منطقه ویلای مسکونی زیادی برای فروش وجود دارد. اغلب ویلاها دو خوابه هستند و معمولاً در طراحی آنها از استخر و انباری و بالکن نیز استفاده شده است. ویلاها دارای سند رسمی تک برگ هستند و همینطور منطقه مورد نظر دارای آب چاه بوده و محوطه سرسبز زیادی را شامل می شود. منطقه جابان دماوند، منطقه ای بکر و خلوت بوده و برای سرمایه گذاری و تعطیلات آخر هفته بی نظیر است. ویلاهای این منطقه به سبک نسبتاً سنتی ساخته می شوند و بسیار مشابه با ویلاهای منطقه شمالی کشور هستند البته که موقعیت دسترسی ویلا برای این منطقه به نسبت سایر بخش ها فرق دارد. بسیاری از ویلاها دارای بالکن مخصوص هستند و همینطور انباری و سایر موارد را نیز شامل می شوند. خرید ویلا دماوند با قیمت مناسب با مشاوره رایگان فراهم شده است.

ویلا در جابان

خرید ویلا دماوند در منطقه آبسرد

منطقه آبسرد در دماوند بهترین گزینه برای خرید ویلا محسوب می شود و معمولاً ویلاها در این منطقه دو خوابه هستند. شرایط ساخت ویلا برای این منطقه به خوبی فراهم است و ویلاهای صد متری روی زمین 500 متری اجرا می شود. این ویلاها دارای آب و برق و گاز مربوط به خود هستند و در بهترین لوکیشن قرار گرفته اند. خرید ویلا دماوند در منطقه آبسرد بر اساس موقعیت اجرایی که دارد دسته بندی می شود.

ویلاهای منطقه آبسرد دماوند در حومه قرار گرفته اند و بسیار نوساز هستند، معمولاً دو اتاق خواب داشته و از نظر قیمت در شرایط مناسبی قرار گرفته اند. دقت داشته باشید که بسیاری از ویلاهای این منطقه به واسطه قیمت گذاری خوبی که دارند مورد استقبال قرار می گیرند.

آبسرد دماوند در 45 کیلومتری تهران قرار گرفته است و مساحت آن برابر با 9381 هکتار است. این منطقه مربوط به شهرهای بخش مرکزی دماوند است و وضعیت آب و هوایی مناسب و مطبوعی دارد. در این منطقه موقعیت ییلاقی زیادی دیده می شود و به طور کلی خرید ملک در این بخش از نظر گردشگری می تواند بسیار قابل قبول به نظر برسد.

این منطقه به نوبه خود دارای محله های مختلفی بوده و هر محله بر اساس بافت و موقعیتی که دارد از نظر ویلاسازی به رشد خوبی رسیده است. مثلاً روستای اتابک در منطقه آبسرد دماوند یکی از بهترین روستاهایی است که می توانید خرید ملک در آن داشته باشید این روستا بین بیدک و وادان واقع شده است. از سوی دیگر می توانید به سراغ قلعه های آقاباشی و محله زرشکدار نیز بروید که برای ساخت و ساز ویلا بسیار عالی است. محله های مختلف دماوند از نظر ویلاسازی شرایط مخصوص به خود را دارند و هر محله به واسطه بافتی که دارد دسته بندی می شود. هوای منطقه آبسرد دماوند به نسبت سایر مناطق این شهر، سردتر است پس بهتر است ویلایی که خریداری می کنید از نظر شرایط منطقه ای در موقعیت خوبی قرار بگیرد.

ویلا در آبسرد

خرید ویلا در منطقه گیلاوند

برای خرید ویلا دماوند، یکی از مناطق خوبی که برای شما وجود دارد، منطقه گیلاوند است. ویلاهای این منطقه معمولاً قدیمی هستند و نوع سازه به روز نیست و این موضوع باعث می شود که قیمت خرید ویلا دماوند در این منطقه به نسبت سایر بخش ها ارزانتر به نظر برسد. مثلاً شما می توانید به سراغ یک ویلای 130 متری در محله گیلاوند بروید و 30 درصد کمتر از منطقه آبسرد هزینه پرداخت نمایید. همه این موارد باید به دقت ارزیابی شود و شرایط مدنظر قرار بگیرد. منطقه ویلایی نشین دمادشت و منظره بی نظیر روستای ولیران سبب شده تا گیلاوند یکی از بهترین مناطقی باشد که بتوانید خرید ویلا در آن داشته باشید.

گیلاوند و دماوند تنها 6 کیلومتر باهم فاصله دارند و مسیر دسترسی به آن نیز به واسطه جاده تهران-فیروزکوه صورت می گیرد. بومیان محلی و مسافران زیادی گیلاوند را گزینه خوبی برای اسکان می دانند چون دارد خدماتی مانند، مراکز خرید، بیمارستان و مدرسه است. گیلاوند در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا بوده و در دهستان تاررود واقع شده است. میانگین دمایی برای این منطقه 13 درجه سانتی گراد اعلام شده است. به طور کلی گیلاوند مکان خوبی برای روزهای گرم تابستان است.

خرید ویلا دماوند در منطقه دمادشت شرایط خوبی برای شما فراهم می شود. دمادشت به اصطلاح بخش تهرانی نشین دماوند است. منطقه ای پر از پوشش گیاهی و ویلاهای لوکس با متراژ بالا که هر یک دارد مشخصه مخصوص به خود هستند. این منطقه ساختار ویلا نشینی قوی برای خود در نظر گرفته است.

ویلای لوکس در دماوند

خرید ویلا دماوند در منطقه وادان

خرید ویلا دماوند در سال 1400 رشد زیادی داشته است. ویلاهای منطقه وادان دماوند اغلب لوکس هستند پس اگر بودجه خوبی دارید، وادان بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است. معمولاً ویلا با متراژ بیش از 700 متر ارزیابی شده است و به صورت دو خوابه طراحی شده و دارای امکاناتی از قبیل استخر و روف گاردن و نگهبانی است. درب ویلاها دارای ریموت هستند و همینطور انباری مخصوصی نیز دارند. ویلاهای دماوند سند قطعی داشته و به صورت فلت مدرن طراحی می شوند. بهترین متریال برای محوطه سازی استخر و روف آب در نظر گرفته شده است و مربوط به جاده هاشمک است که در شهرک نازنین قرار می گیرد. این ویلاها دارای نگهبان به صورت 24 ساعته امن هستند.

روستای وادان یکی از روستاهای نزدیک به دماوند است و در ضلع جنوبی مجور اصلی تهران-فیروزکوه قرار گرفته است. این روستا در سال های اخیر فعالیت ملکی زیادی داشته است. منطقه سرسبز و زیبایی برای این بخش از دماوند دیده می شود به طوری که سبب شده تا فعالان در زمینه ملک به فکر ویلاسازی در این منطقه باشند. روستای وادات به طور کلی به دو بخش هومند وادان و روستای اصلی تقسیم شده اند. هومند وادان مربوط به اراضی کشاورزی هستند.

ساخت و ساز های غیر مجاز زیادی نیز در این منطقه دیده می شود اما حقیقت اینکه ما در سایت فروش و خرید ویلا دماوند، همه موارد برای قانونمند بودن شرایط منطقه ای را سنجیده ایم.

خرید ویلا دماوند با 4 اتاق خواب

برخی از ویلاها در دماوند هستند که متراژ بسیار بالایی داشته و بهترین رویکرد سرمایه گذاری را شامل می شوند. ویلاهایی که با طراحی 4 خوابه عرضه می شود و معمولاً دارای انباری و بالکن و تهویه مطبوع است. شرایط خرید ویلا هم به صورت نقد و هم به شکل معاوضه صورت می گیرد.

بسیاری از ویلاهایی که در این بخش وجود دارند و در محوطه حیاط دارای درختان زیادی بوده و فضای سرسبز و جذابی دارد. بررسی ها اینطور نشان می دهد که برخی از ویلاها شرایط بازسازی نیز دارند و البته که همه انشعابات با کنتور فعال ارزیابی می شود. به طور کلی بازسازی ویلا در منطقه دماوند شاخص خود را دارد و نیاز به یک سری مدارک مهم است تا موقعیت بازسازی به خوبی دنبال شود. از سوی دیگر شما می توانید خرید ویلا به صورت اقساط طولانی مدت نیز داشته باشید و محاسبات در مورد اقساط به صورت کاملاً دقیق و کاربردی برای شما صورت می گیرد. ویلاهایی که در منطقه دماوند وجود دارند همگی از نظر ساختار شرایط مخصوص به خود را داشته و بهتر است به سراغ گزینه ای بروید که دارای سند جداگانه و قطعی است.

طوری خرید کنید که ده سال دیگر به خودتان افتخار کنید.