جدیدترین قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان

23 مرداد 1400
0 دیدگاه
جدیدترین قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان

قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان ارزان شد! تیتر خبری که در بسیاری از رپورتاژهای املاک دیده می شود! فکر می کنید علت کاهش قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان چیست؟ این ادعا چقدر درست است؟

کوی پزشکان در یک نگاه

پیش از اینکه در مورد قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان صحبت کنیم، بگذارید کمی کوی پزشکان را بیشتر بشناسیم. کوی پزشکان برای کسانی که علاقه به ویلا نشینی دارند بی نظیر است. کوی پزشکان زیر مجموعه آبسرد است به طوری که از سمت جنوب به آبسرد وصل شده است و از سمت شما به جاده فیروزکوه می رسد. به طور کلی این محدوده در کنار محور تهران قرار گرفته است. ویلاسازی در کوی پزشکان بسیار پر تکرار است و ساخت و ساز در این منطقه به کل رویکرد ویلایی دارد. هر ساله شاهد رشد عجیب و غریب خانه های ویلایی در کوی پزشکان هستیم. بافت قدیمی کوی پزشکان از بین رفته است و با آسفالت و همینطور برق کشی و گاز کشی مطمئن خود توانسته بهترین رویکرد را داشته باشد. قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان تغییرات مشخصی داشته است.

این منطقه تبدیل به یک شهرک ویلایی شده است. به طور کلی کوی پزشکان منطقه دائمی زنگی برای افراد نیست و این موضوع باعث شد که ویلا نشینی در این منطقه جنبه بهتری داشته باشد.

افزایش قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان

با توضیحاتی که در خصوص کوی پزشکان آبسرد داده شد پیش بینی می شود که شاهد افزایش قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان باشیم اما شرایط اینطور نیست! در کوی پزشکان، منطقه ای به نام منطقه مثلثی وجود دارد که به عنوان بهترین محل برای ویلاسازی خواهد بود. البته احتمالاً برای شما هم جالب است که بدانید چرا نام این منطقه مثلثی است! در واقع این منطقه شامل سه خیابان جاده اصلی فیروزکوه، جاده اول آبسرد و همینطور جاده دوم آبسرد است که حکم سه ضلع مثلث را دارند.

بیشترین رتبه کوی پزشکان از چشم انداز عالی، آب و هوای بی نظیر و سرسبزی دل انگیز است. وضعیت آب های جاری و زیرزمینی در این منطقه پیشرفت کاملی داشته است. هنوز از نظر خدمات شهری امتیاز بالا ندارد اما خدمات ضروری زندگی و امکانات رفاهی لازم برای زندگی را مورد پوشش قرار داده است. این منطقه از نظر امنیت رتبه بالایی کسب کرده و گزینه بی نظیری محسوب می شود. قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان بر اساس موقعیت امنیتی آن نیز سنجیده می شود.

علت ارزان شدن قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان

در یک بررسی کلی شامل رشد قیمت ویلا و زمین در آبسرد دماوند در چند سال اخیر هستیم چون ویلاسازی در این منطقه بسیار رشد داشته و در دو سال اخیر افزایش چشمگیری را رقم زده است. اما بررسی های دقیق تر و به روز تر نشان می دهد که در طی ماه های گذشته قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان کمتر از قبل است. این موضوع به قدری عجیب است که شاید از نظر صنف املاک بارها و بارها مورد بررسی قرار گرفته است. حدسیات این طور نشان می دهد که دولت به ساخت و سازهای بدون سند و مجوز در این منطقه رسیدگی کرده است و توانسته تا حدودی بر روی قیمت نهایی ملک نیز اثر بگذارد البته شاید این کاهش قیمت مقطعی باشد.

آبسرد یک منطقه بی نظیر برای پایتخت نشینان محسوب می شود و بافت ویلایی آن مورد تایید بسیاری از افراد بوده است. آبسرد تنها 77 کیلومتر با تهران فاصله دارد. این منطقه در حومه دماوند قرار گرفته است. ویلاسازی در آبسرد در سه فاز صورت می گیرد و همینطور منطقه الهیه نیز وجود دارد که برای کسانی که در ساخت و ساز هستند بهترین انتخاب است. بسیاری از ویلاها در این منطقه بدون سند هستند و ساخت روی زمین کشاورزی صورت گرفته است. قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان بدون سند ارزانتر است.

آبسرد کوی پزشکان

خرید ارزان زمین در آبسرد

در صورتی که بودجه شما برای خرید زمین در اطراف دماوند کم است می توانید به سراغ زمین و ویلاهای بدون سند بروید. این زمین ها دارای سند وکالتی هستند و قیمت مناسب تری به نسبت زمین های سنددار دارند. یک سری زمین های دیگر نیز وجود دارد که به صورت مبایعه نامه ای هستند و پنچاقی برای آنها دیده نمی شود اما تا به امروز مشکلی در خرید و فروش نداشته اند.

قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان متغیر است و شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید بهترین انتخاب را داشته باشید. برخی از زمین ها مرغوب هستند و برخی نامرغوب، برخی از زمین ها از امکانات خاصی برخوردار هستند و برخی دیگر شامل انشعابات بوده که سبب می شود ساختار زمین به طور دقیق حفظ شود.

نکات مهم در خرید ویلا و زمین در آبسرد

حال که با منطقه کوی پزشکان آبسرد تهران آشنا شدید وقتش رسیده تا یک سری نکات مهم در این زمینه را بررسی کنید.

• بررسی موقعیت جغرافیایی ملک

زمین هایی که در محدوده شهر آبسرد هستند معمولاً مشکل خاصی در راستای ساخت و ساز ندارند پس از نظر موقعیت جغرافیایی کوی پزشکان بهترین انتخاب است و هیچ مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

• بررسی آب

یکی از موضوعاتی که در راستای قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان مطرح است، بحث آب است. در سال های اخیر حجم آب چاه های این منطقه کاهش یافته است و این موضوع سبب می شود که چاه ها بی آب باشند و در نهایت بهره برداری امکان پذیر نخواهد بود. به همین دلیل یکی از مسائل چالش برانگیز در خصوص منطقه آبسرد، بحران آب است. شاید همین موضوع باعث کاهش قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان شده باشد!

• حدود زمین را بررسی کنید!

وقتی اقدام به خرید زمین می کنید، حد و حدودی برای آن مطرح می شود که باید بسنجید. اگر زمین دیوار داشت که شرایط مشخص است در غیر این صورت می بایست حد زمین خود از زمین های مجاور را مشخص کنید و جلوی اختلافات با همسایه ها را بگیرید.

• اگر ویلا می خرید به استحکام سازه دقت کنید!

در صورتی که قصد دارید زمین به همراه ویلا خریداری کنید می بایست جریان هوای سرد را در نظر بگیرید. حقیقت امر اینکه معمولاً هوای سرد باعث تخریب ویلا می شود و بناهای سیمانی و آجری را درگیر می کند. در نتیجه در زمان خرید ویلا باید به استحکام ویلا و مصالح آن دقت داشته باشید. ویلاسازی در دماوند معمولاً در چندین موقعیت صورت می گیرد که بهتر است شرایط را به خوبی بسنجید.

• شرایط بازار ملک مهم است!

یک نسخه برای همه بخش های دماوند پیچیده نمی شود! شرایط بازار ملک در آبسرد به نسبت کیلان و ابرشیوه متفاوت است. مثلاً شهر کیلان مربوط به منطقه جنوبی آبسرد است و قیمت ارزانتری به نسبت هستان ابرشیوه در ناحیه شمالی دارد این موضوع به طور کلی می بایست سنجیده شود. شرایط معاملات این دو منطقه به نسبت منطقه آبسرد فرق می کند.

آینده آبسرد به چه سمتی حرکت می کند؟

اینطور که بررسی ها نشان می دهد آبسرد منطقه ای سرسبز است و فرضیات به این شکل است که آینده این منطقه پر از باغ های مسکونی و باغ ویلا است که سبب افزایش چشمگیر قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان می شود و روی ملک و زمین شما نیز اثر خوب می گذارد. طرح های توسعه و عمرانی برای این منطقه بسیار زیاد هستند اما شاید زمان زیادی نیاز باشد تا این طرح ها نتیجه بگیرند.

کلام آخر

در صورتی که قصد دارید از جدیدترین قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان مطلع شوید می توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید تا مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار دهند، یک نکته بسیار مهم که می بایست به آن دقت کنید سندهای جعلی مربوط به منطقه آبسرد است، این سندها برای کلاهبرداری از مشتریان تنظیم شده اند پس می بایست دقت لازم را داشته باشید.

در صورتی که قصد شما خرید ویلا است نباید فقط به ظاهر ویلا دقت کنید. کیفیت ویلا و مجوزهایی که برای ساخت ویلا در نظر گرفته می شود یکی از مهمترین موضوعاتی است که کمک می کند تا بتوانید شرایط را مدنظر قرار هید. امکان تخریب برای برخی از ویلاها وجود دارد پس اگر قصد شما خرید ویلای بدون سند است، این موضوع را بررسی نمایید.

قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان ثابت نیست

قیمت زمین در آبسرد دماوند کوی پزشکان ثابت نیست و آگهی هایی که با قیمت های بسیار ارزان وجود دارد تنها طعمه ای هستند که قرار است شما را پای معامله بکشاند پس بهتر است گول این آگهی ها را نخورید.

بررسی ها اینطور مشخص کرده است که گاه یک زمین به چندین شخص فروخته می شود پس پیش از خرید استعلام لازم را از مشاوران املاک ما بگیرید تا درگیر مشکلات حقوقی نشوید. یک اصل مهم در خصوص زمین ها این است که معمولاً از نظر قیمت گذاری کمی نوسان دارند یعنی دو زمین دقیقاً در یک منطقه و در کنار هم از دو قیمت با تفاوت واضح برخوردار هستند این موضوع به بر زمین و انشعابات و همینطور جاده اصلی و فرعی زمین بستگی دارد. دقت کنید که به طور کلی قیمت زمین در آبسرد بر اساس تعرفه مشخصی سنجیده می شود گاه زمین ها دو بخش اصلی دارند و این موضوع نیز به قیمت نهایی آن کمک می کند.

اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده است می توانید به سادگی با ما درمیان بگذارید سعی کنید شرایط و موقعیت زمین را پیش از معامله بسنجید و در صورت بروز هر ابهامی در ابتدا اقدام به رفع آن نمایید.