راهنمای خرید ویلا در جابان دماوند

6 تیر 1400
0 دیدگاه
راهنمای خرید ویلا در جابان دماوند

به فکر خرید ویلا در جابان دماوند هستید؟ راه خوبی را انتخاب کرده اید! اطلاعات خود را کامل کنید و خریدی لذت بخش داشته باشید!

خرید ویلا در جابان دماوند یک تیر و چند نشان!

هرچه قدر از خوبی های جابان بگوییم کم است! کسانی که به دنبال یک مکان گردشگری خوب هستند که هم زیبایی بی نظیری داشته باشد و هم طبیعت بکر و آب و هوایی عالی را شامل شود قطعاً جابان دماوند را بهترین گزینه می دانند. این روستا با طبیعت و حیات وحشی بی نظیر خود توانسته نظر مهندسان را به خود جلب نماید.

جابان در دامنه رشته کوه های البرز قرار دارد و ارتفاع آن 2240 متر از سطح دریا ارزیابی شده است. منطقه ییلاقی جابان دارای جاذبه های طبیعی بسیار عالی بوده و از شلوغی و آلودگی دور است. اما چیزی که سبب خرید ویلا در جابان دماوند می شود امکانات رفاهی مثل اقامت در ویلاها و سوئیت هایی در دل طبیعت است.

نکته جالب اینکه این منطقه در گذشته محل تولید تخمه جابانی بوده که امروزه مشهور به تخته ژاپنی است.

جابان محل زندگی کردهای کرمانج است و در طول تاریخ توانسته موقعیت منطقه ای خوبی داشته باشد.

جابان دماوند

اطلاعات ملکی در مورد جابان دماوند

وقتی صحبت از خرید ویلا در جابان دماوند است یعنی باید موقعیت جغرافیایی این منطقه را بشناسید، شرایط محیطی را بسنجید، اطراف جابان را رصد کنید و شرایط زمین های این منطقه و نوع ویلاسازی را در نظر بگیرید. پس از ان نوبت به بررسی مصالح بوده و باید موقعیت دقیق منطقه ای بررسی شود. قیمت خرید ویلا در جابان دماوند بر اساس پارامترهای اعلام شده تعیین می شود.

جابان یکی از روستاهای دوست داشتنی در ابرشیوه دماوند است و در استان تهران قرار گرفته است. از این روستا تا دماوند 25 کیلومتر فاصله است. همسایگی روستای جابان با روستاهای سربندان و آینه ورزان سبب شده تا دید گردشگری بیشتری برای این منطقه وجود داشته باشد و به نوبه خود ارزش بالایی برای آن در نظر گرفته شده است.

جابان دقیقاً در دامنه جنوبی کوه البرز قرار گرفته است و به نوبه خود بین یک منطقه کوهستانی و همینطور باغات منجر به آب و هوای سرد و خشک کوهستانی است. این منطقه در زمستان ها شرایط آب و هوایی معتدلی داشته و تابستان های ملایمی دارد. علاقمندان به هوای بارانی قطعاً از خرید ویلا در جابان دماوند لذت می برند!

چرا قیمت خرید ویلا در جابان دماوند گران است؟

در مورد قیمت خرید ویلا در جابان دماوند شرایط متفاوتی مطرح است و این تصور که همه ویلاهای این منطقه گران است، اشتباه بوده و شرایط مختلفی می بایست سنجیده شود.

یکی از جاهای دیدنی جابان مشهور به هفت چشمه است. هفت چشمه رود پر آب جابان بوده و در طول سال لبریز از آب است. این رود شامل باغات و زمین های زراعی مخصوصی بوده و به طور کلی شرایط کشت این منطقه سبب افزایش آمار سکونت در آن شده است.

از دیگر دلیلی که منجر به افزایش خرید ویلا در جابان دماوند می شود وجود منطقه چشم شاه است که البته این منطقه به واسطه رود روانی که دارد توانسته تابستان های شلوغی را برای خود رقم بزند . منظره بی همتای دیگری در این منطقه وجود دارد که شامل کوه ها و چشمه ها و همینطور رودهای پر آب است. این منطقه در کنار دریاچه لار و تار واقع شده است. این توضیحات را دادیم تا بدانید که خرید ویلا در جابان دماوند یک بازی برد برد است! هم هوای خوب دارید و هم فضای سرسبز و نسبتاً بارانی که جذابیت محیط را بیشتر می کند.

خرید ویلا در جابان دماوند

خرید ویلا در جابان دماوند از چه زمانی رونق یافت؟

خرید ویلا در جابان دماوند از زمانی رونق یافت که کوهنوردان به کوه های شمال شرقی جابان رفتند! بله درست متوجه شدید، زرین کوه جابان یکی از مهمترین دلایل رونق این منطقه محسوب می شود به طوری که با رشد و گسترش گروه کوهنورد جرقه ساخت و ساز در این منطقه بیشتر شد.

طولانی ترین مسیر صعود این قله مربوط به شمال روستای جابان بوده که توانسته بیشترین رویکرد ساخت و ساز را به خود اختصاص دهد. البته که چشمه های آب زیرزمینی و دره کردان در این منطقه اثربخشی خاص خود را در رشد ساخت و ساز داشته است و موقعیت منطقه ای جابان نیز پیشرفته تر دنبال شده است.

نوبت به رسید به بررسی قیمت خرید ویلا در جابان دماوند!

این بخش برای کسانی که بودجه کمی دارند اما به فکر خرید ویلا در جابان دماوند هستند بسیار ارزشمند است. اطراف جابان یک سری زمین ها وجود دارد که برخی بدون سند هستند و برخی نیز سند دار و به صورت دور دیوار به فروش می رسند از دو سال گذشته تا به امروز ویلاسازی برای این منطقه بسیار رشد داشته است و موقعیت منطقه ای خوبی را شامل می شود. در صورتی که بودجه شما برای منطقه مرکزی جابان کم است از این زمین ها شروع کنید. زمین هایی که از نظر عمرانی امتیاز خوبی کسب کرده اند و شرایط منطقه ای خوبی برای آنها دیده می شود. روستای جابان از سمت جاده فیروزکوه بیشتر مورد تایید قرار گرفته است و معمولاً کسانی که بودجه بیشتری دارند سمت جاده فیروزکوه را انتخاب می کنند.

خرید ویلا در جابان دماوند به منظور سرمایه گذاری

اگر بتوانید ویلاهای شمال و شمال غرب جابان را خریداری کنید سود اقتصادی خوبی از کردشگران به دست شما می رسد. دقت داشته باشید که روستای جابان به نوبه خود توانسته در مسیر گردشگری به خوبی ظاهر شود و این موضوع برای سرمایه گذاری اهمیت زیادی دارد.

اگر خودتان در ساخت و ساز ورود دارید زمین های شمالی جابان بهترین گزینه خرید برای شما هستند این زمین ها موقعیت ساخت و ساز خوبی داشته و شرایط خرید برای شما فراهم می شود.

دقت کنید که بسیاری از ویلاهایی که در جابان وجود دارد از نظر امکانات تکمیل هستند اما در صورتی که بودجه شما کم است می توانید به سراغ ویلاهای نیمه ساخت بروید و بر اساس بودجه خود اقدام به تکمیل آن کنید.

ارزان ترین قیمت خرید ویلا در جابان دماوند

دو نکته مهم!

معمولاً ویلاهایی که دارای بافت شمالی هستند یعنی حیاط داشته و سرسبز طراحی شده اند سودآوری بهتری دارند بنابراین اگر بودجه شما کافی است ویلاهای آپارتمانی را کنار بگذارید و سعی کنید به سراغ این گزینه بروید.

نکته دوم که بسیاری از افراد در خرید ویلا در جابان دماوند دقت نمی کنند اینکه قیمت ها ر برخی از زمان های سال ارزانتر است چون موقعیت گردشگری محدود شده و با آب و هوای سردی روبرو هستید در این زمینه بهتر است موقعیت خود را تنظیم کنید و خرید خوب و سودآوری بالا داشته باشید.

کسانی که اقدام به خرید ویلا در این منطقه می کنند باید از موقعیت ملک، شرایط سند، موقعیت صاحب ملک و تعداد صاحبین، موقعیت عمرانی و قوانین شهرداری در مورد ملک اطلاعات کافی داشته باشند در غیر این صورت احتمال اینکه یک ویلا به چندین نفر فروخته شود زیاد است پس کار را توسط املاک و زیر نظر افراد متخصص و با تجربه پیش ببرید و محکم کاری کنید. ویلاهای منطقه جابان بسیار متنوع هستند و شرایط منطقه ای و کسب و کار در این ویلاها به صورت کاملاً چشمگیر وجود دارد. در خرید خود به سراغ بهترین ها بروید تا سود خوبی نمایید.