قیمت زمین گرمابسرد دماوند

5 فروردین 1402
0 دیدگاه

اگر قصد دارید از جدیدترین قیمت زمین گرمابسرد دماوند اطلاعات کافی داشته باشید با ما همراه باشید تا شرایط منطقه ای و جغرافیایی را مدنظر قرار دهیم و بررسی کنیم.

مشاوران شما جهت خرید زمین در گرمابسرد

09125381472 

02191304801

چرا گرمابسرد دماوند؟

کسانی که به دنبال خرید زمین در دماوند هستند معمولاً بین منطقه های مختلف تردید دارند این موضوع به خاطر عدم شناخت کافی خواهد بود.

دماوند یکی از شهرستان های کوهستانی در منطقه شمال شرق تهران است و شامل دو بخش مرکزی و رودهن بوده و شامل 5 دهستان است. گرمابسرد زیرمجموعه دهستان ابرشیوه در منطقه مرکزی دماوند است و به نوبه خود یکی از روستاهای خوش آب و هوای دماوند محسوب می شود بنابراین قیمت زمین گرمابسرد دماوند به نسبت سایر بخش های دماوند بیشتر دستخوش تغییر است.

بگذارید مسیر گرمابسرد دماوند را دقیق تر با شما در میان بگذاریم. این مسیر از سمت غرب به شرق در جاده فیروزکوه و در 45 کیلومتری دماوند قرار گرفته است. منطقه ای نسبتاً پر تردد که مسافران زیادی را به سمت خود میکشاند. بیشتر اهالی این منطقه به زبان کردی صحبت می کنند.

قیمت زمین گرمابسرد
قیمت زمین گرمابسرد

 

زمین های زراعی در گرمابسرد بیشتر به فروش می رسد چون این منطقه کوهپایه ای بوده و کشت دیم در آن بسیار رواج دارد. هندوانه و انار و گندم و سیب زمینی مخصوص گرمابسرد است.

حال می خواهیم توضیح دهیم که چرا گرمابسرد دماوند اینقدر طرفدار دارد و قیمت زمین گرمابسرد دماوند نسبتاً گرانتر از سایر بخش ها است.

گرمابسرد دارای آب و هوای بکر در فصل تابستان است. یعنی شما یک منطقه ییلاقی را انتخاب کرده اید. از سوی دیگر وقتی وضعیت آب و هوایی یک منطقه خوب باشد یعنی گردشگران زیادی به سراغ آن منطقه می آیند و این موضوع سبب می شود که ساخت و ساز نیز بیشتر شود. امکانات منطقه گرمابسرد دماوند به نسبت سایر مناطق بیشتر شده و البته که مسیر رانندگی نسبتاً خوبی دارد.

زمین های این منطقه برای ویلا سازی بسیار عالی هستند چون معمولاً کسانی که در مناطق گرمسیر زندگی می کنند این منطقه را گزینه خوبی برای زندگی می دانند.

جدیدترین قیمت زمین گرمابسرد دماوند و اطراف آن

خبر خوب اینکه اگر قیمت زمین گرمابسرد دماوند برای شما بالا بود می توانید از باغات و زمین های سرسبز منطقه ییلاقی گرمابسرد دیدن کنید. چشمه گرمابسرد و دره گشاد و دشت سوم از مهمترین مناطقی هستند که می توانید برای خرید زمین انتخاب کنید.

اگر به دنبال ارزان ترین قیمت زمین گرمابسرد دماوند هستید می توانید سری به روستاهای مغانک بزنید که به تازگی رونق یافته و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است. زمین های منطقه آینه ورزان معمولاً از نظر متراژ و موقعیت در شرایط خوبی قرار گرفته اند. همینطور جابان و خسروان نیز بخش مهمی از تعرفه زمین های گرمابسرد را شامل می شوند. دقت داشته باشید که زمین های داخل آبسرد گران تر از حاشیه شهر هستند.

در مورد قیمت زمین گرمابسرد دماوند معمولاً مناطق داخل شهری نسبتاً گرانتر هستند اما مناطقی که در بخش های حاشیه ای قرار دارند از نظر هزینه قیمت ارزان تری دارند و برای سرمایه گذاری بهترین گزینه محسوب می شود.

02191304801

اطلاعات ملکی در مورد گرمابسرد دماوند

در بررسی دقیق قیمت زمین گرمابسرد دماوند می بایست اطلاعات ملکی دقیق تری در مورد این منطقه داشته باشیم. ساخت ویلا در این منطقه روز به روز بیشتر می شود و معمولاً مهندسان عمران زیرساخت این منطقه را بسیار خوب می دانند. روستای گرمابسرد بر اساس موقعیت گردشگری که دارد توانسته در ساخت و ساز ویلا در کل دماوند شاهکار باشد به طوری که از جدیدترین معماری های روز دنیا برای ساخت ویلا در این منطقه استفاده شده است. بررسی ها نشان می دهد که سرمایه گذاری روی زمین های گرمابسرد به طور کلی از نظر موقعیت قابل قبول هستند.

موضوعی که در خصوص قیمت زمین گرمابسرد دماوند مطرح است اینکه این روستا از نظر مسافت به شهر کمی طولانی بوده و دسترسی دشواری برای آن وجود دارد بنابراین شاید بتوان در برخی از مناطق روستا خرید ارزان و مناسبی داشت. بررسی ها نشان می شود که این روستا شامل زمین های دیم بسیاری است.

کسانی که علاقه به خرید زمین های فاقد سند یا دارای سند شورایی هستند می توانند خرید خوبی در گرمابسرد داشته باشند البته پروسه خرید و فروش کاملاً قانونی طی می شود.

بخش شرقی روستای گرمابسرد به نسبت بخش غربی آن موقعیت بهتری دارد و البته که افراد باید بتوانند شرایط خوبی برای خرید ایجاد نمایند. معمولاً تقاضا برای بخش شرقی این منطقه بیشتر و بهتر صورت گرفته است.

ساخت و ساز در این منطقه در حال تکمیل است و البته که موقعیت ساخت و ساز به صورت کاملاً چشمگیر ارزیابی می شود.

دلیل شهرت گرمابسرد چیست؟

دوست داریم گذر تاریخی به منطقه گرمابسرد بزنیم تا از نظر تاریخی نیز در مورد این منطقه و شرایطی که دارد اطلاعات کافی داشته باشید.

این منطقه در گذشته با قلعه استوناوند شهرت داشت قلعه ای عجیب و غریب که امروزه اثری از آن نیست. البته بسیاری از منابع در این زمینه نظرهای مختلفی دارند و سعی بر این است که موقعیت این منطقه سنجیده شود.
منطقه گرمابسرد از زمان های گذشته تا به امروز توانسته اثربخشی خوبی داشته باشد و البته که در این زمینه ساختار قابل قبولی از نظر عمرانی دارد.

پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت زمین گرمابسرد دماوند

زمین های سند دار در گرمابسرد که در بخش شمال و شمال شرقی قرار دارند معمولاً از نظر هزینه به نسبت سایر زمین ها متفاوت هستند و کمی افزایش قیمت برای این زمین ها موضوع کاملاً عادی و بدون مشکل است چون برد اقتصادی و سرمایه گذاری این زمین ها بسیار خوب بوده و اثر بخشی مناسبی دارد.

زمین هایی که بدون سند هستند و یا صاحبان وراث دارند معمولاً در خرید و فروش گزینه خوبی محسوب می شود. البته متراژ زمین و موقعیتی که برای آن سنجیده می شود بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید که بسیاری از زمین های بدون سند در گرمابسرد از نظر قیمت ارزان هستند اما شاید سند شورایی برای همه خریداران قابل قبول نباشد.

نکته دیگر در مورد قیمت زمین گرمابسرد دماوند اینکه معمولاً برخی از زمین ها در دوره زمانی خاصی از سال قیمت مناسب تری به نسبت سایر زمین ها دارند بنابراین اگر پول نقد داشته باشید و کمی صبور باشید قطعاً خرید خوبی خواهید کرد. در بهترین شرایط گرمابسرد توانسته موقعیت منطقه ای خاصی را فراهم سازد و در این زمینه موقعیت محوری درستی دیده می شود. محوریت این منطقه بیشتر وابسته به زمین های زراعی است اما ساخت و ساز نیز رشد خوبی کرده است. معمولاً زمین هایی که برای ساخت ویلا استفاده می شوند هم از نظر موقعیت منطقه ای مناسب هستند و از بابت قیمت شرایط خوبی را شامل می شود.

موقعیت محوری برای زمین های گرمابسرد به نسبت سایر بخش ها فرق دارد یعنی زمین هایی که در نزدیکی ویلا و یا ساخت و سازهای منطقه ای هستند نسبتاً گرانتر به نظر می رسند.

درست انتخاب کنید!

برای خرید زمین در دماوند اینکه تمام حواس شما به قیمت زمین گرمابسرد دماوند باشد اشتباه است شما باید قیمت را بر اساس موقعیت منطقه ای و شرایط کار بسنجید. دقت داشته باشید که زمین های دماوند از نظر موقعیت منطقه ای شرایط خوبی دارند یعنی هم سودآوری مناسبی به همراه داشته و هم از نظر ساخت و ساز امتیاز خوبی می گیرند بنابراین اندکی افزایش قیمت برای زمین های این منطقه به دور از ذهن نیست و قابل قبول خواهد بود.

02191304801

گرمابسرد یک روستای زیبا در بخش مرکزی دماوند است. خرید زمین گرمابسرد یکی از بهترین روش های سرمایه است که کمک می کند ارزش پول شما افزایش داشته باشد.